Київ. 13 вересня. ІНТЕРФАКС-УКРАЇНА – Мережа парфюмерно-косметичних магазинів EVA планує запуск торгових точок преміум-формату, повідомив співвласник мережі Руслан Шостак.
“Ми шукаємо нові можливості на ринку. Наприклад, будуємо преміальний формат для EVA. Упевнений, що цього року або на початку наступного його відкриємо. Над цим зараз посилено працюємо в компанії, тривають переговори із партнерами. Для нас важливо мати такий формат у нашій країні”, – розповів Шостак на Business Breakfast від Forbes Ukraine у середу.
За його словами, преміум-формат буде представлений як в офлайн-магазинах, так і онлайн.
Як повідомлялося, у вересні EVA запустила перший магазин нового формату shop-in-shop на базі торгової точки в Дніпрі спільно з партнером L’Oréal. Інвестиції у відкриття становили 600 тис. грн.
ТОВ “РУШ”, що управляє мережею EVA, засноване 2002 року. Має 52 власних торгових марок, які представлені товарами для дому, парфумерією, косметикою, біжутерією, засобами особистої гігієни, аксесуарами, білизною та дитячими товарами. Частка продажу ВТМ у натуральному вимірі 2022 року становила 30,6%.
Станом на 23 лютого 2022 року налічувалося 1119 магазинів EVA в Україні. У липні 2023 року мережа налічує 1023 магазини. Штат співробітників компанії становить близько 13,4 тис. осіб.
За даними Opendatabot, власником ТОВ “РУШ” значиться ТОВ “Корпсолюшин” (100%), кінцевими бенефіціарами компанії є українські бізнесмени Руслан Шостак і Валерій Кіптик.
Згідно з фінансовими результатами “РУШ”, його чистий прибуток 2022 року зріс на 16,7% – до 973,8 млн грн, вартість активів скоротилася на 2,5% – до 10,3 млрд грн. Товарообіг мережі EVA за підсумками 2022 року скоротився на 7% до попереднього року і становив 15,7 млрд грн.
Джерело: https://www.youtube.com/watch?v=5iMjci2ps10