Banco Santander реорганізує операції у сфері обслуговування приватних осіб і бізнесу

Мадрид. 19 вересня. ІНТЕРФАКС-УКРАЇНА – Найбільший банк Іспанії Banco Santander консолідує операції у сфері банківського обслуговування приватних осіб та організацій на всіх ринках у рамках двох нових глобальних підрозділів – Retail & Commercial і Digital Consumer Bank (цифрові сервіси).

У результаті всі операції Santander будуть розподілені в рамках п’яти глобальних напрямків, ідеться в пресрелізі банку. Окрім Retail&Commercial і Digital Consumer Bank, це підрозділ платіжних сервісів (Payments), корпоративно-інвестиційний бізнес (Corporate & Investment Banking), а також напрям управління активами заможних клієнтів і страхування (Wealth Management&Insurance).

“Це надасть змогу банку поліпшити обслуговування клієнтів і спростити операції, а також допоможе в досягненні стратегічних цілей, поставлених у лютому, які залишаються незмінними”, – наголошується в пресрелізі.

Банк почне публікувати звітність із розбивкою на нові п’ять сегментів із січня 2024 року. Регіональні дані будуть вторинними сегментами у звітності.

У лютому Santander окреслив за мету залучити 40 млн нових клієнтів до 2025 року, а також домогтися рентабельності матеріального капіталу на рівні 15-17%.

Акції Santander додають у ціні 0,1% на торгах у вівторок. З початку поточного року їхня вартість зросла на 23%.