Київ. 3 жовтня. ІНТЕРФАКС-УКРАЇНА – Ринок вантажних автомобілів в Україні в січні-вересні поточного року зріс на 70% до аналогічного періоду 2022 року – до 3,5 тис. од., зокрема у вересні приріст становив 72%, повідомляє інформаційно-аналітична група AUTO-Consulting.
“Позитивні новини у вересні для ринку вантажівок – це потужний попит на більшість сегментів техніки. Вантажівки активно купували, замовляли й отримували. Тому результат у 72% став цілком закономірним. Крім того, бізнес продовжує перебудовувати логістику та розширює власні автопарки”, – зазначається в повідомленні на сайті компанії у вівторок.
При цьому констатується, що зростання фіксують майже всі оператори, “але вже стає зрозумілим новий лідер українського ринку вантажівок, який посів місце МАЗу й КАМАЗу”.
AUTO-Consulting зазначає, що вже чотири місяці поспіль лідирує у продажах шведська Scania з потужним відривом від конкурентів.
“У вересні Scania зайняла 23,4% українського ринку, а в сегменті понад 16 тонн – 38%. Фактично можемо говорити, що саме Scania зайняла ринкову частку МАЗу й КАМАЗу, які позбавлені доступу до українського ринку”, – йдеться в повідомленні.
Експерти відзначають також майже триразове зростання продажів порівняно з минулим роком MAN та Iveco, активні продажі DAF та Ford Tucks.
“Нові сегменти почали освоювати Peugeot, Renault і Ford, які дедалі більше пропонують свою техніку замість “ГАЗонів” і китайських виробників. У лідерах продажів – тягачі та самоскиди, але багато цікавих проєктів реалізовуються в комунальній сфері та енергетиці. І тут – велика заслуга українських забудовників, які активно експериментують з новими шасі”, – зазначають експерти.
Джерело: https://www.autoconsulting.com.ua/article.php?sid=54833