"Інтерпайп" у 2022 р. наростила поставки до ЄС нішевих продуктів у кілька разів попри жорсткі стандарти – менеджер

Київ. 7 жовтня. ІНТЕРФАКС-УКРАЇНА – Українська промислова компанія “Інтерпайп” торік збільшила продаж нішевих продуктів труб до Європи в кілька разів попри жорсткі стандарти в Європейському Союзі, повідомив заступник генерального директора “Інтерпайпу” Денис Морозов на конференції “Діалоги про стійкість”.

Водночас він зазначив, що широкомасштабна війна в Україні триває вже майже 600 днів, і за цей період “Інтерпайп” продемонстрував високий рівень стійкості. Наразі умови роботи підприємств дуже складні, особливо в Нікополі, який потерпає від нестачі води після підриву греблі Каховського водосховища. Однак попри війну стратегія компанії не змінилася – збільшувати продаж преміальних трубних продуктів на всіх ринках: ЄС, Близького Сходу, США.

За його словами, після призупинення ЄС дії всіх квот і мит “Інтерпайп” активізував свій R&D, щоб почати виробляти унікальні штучні продукти для потреб європейського машинобудування.

Зокрема, зараз для Європи група освоїла понад 100 видів нової продукції і в перспективі ще освоїть понад 200. Фахівці компанії вже навчилися виробляти такий новий продукт, як осі для вантажних фур. Один із клієнтів зробив замовлення на трубу протяжністю 14 метрів, для перевезення якої взагалі не було транспорту.

“За минулий рік ми змогли збільшити продаж таких нішевих продуктів у Європу в кілька разів. Стати постачальником відомих європейських компаній дуже складно. Працювати за загальними стандартами – це одна річ. Але майже кожна компанія в ЄС має свої власні, більш жорсткі стандарти, тож працювати в таких маленьких нішах високоякісної продукції, де потрібен ще й інтелект, – це інший, вищий рівень. Однак “Інтерпайп” із честю справляється з цим викликом”, – констатував Морозов, якого цитує пресслужба.

“Інтерпайп” – українська промислова компанія, виробник безшовних труб і залізничних коліс. Продукцію компанії поставляють до понад 80 країн світу через мережу торговельних офісів, розміщених на ключових ринках Близького Сходу, Північної Америки та Європи. У 2022 році “Інтерпайп” реалізував 384 тис. тонн трубної продукції та 87 тис. тонн залізничної продукції. Продаж залізничних продуктів здійснюється під брендом KLW.

В “Інтерпайпі” працюють 10 тис. співробітників. У 2022 році компанія перерахувала до бюджетів усіх рівнів 2,8 млрд грн.

У структурі компанії п’ять промислових активів: “Інтерпайп Нижньодніпровський трубопрокатний завод (НТЗ)”, “Інтерпайп Новомосковський трубний завод (НМТЗ)”, “Інтерпайп Ніко-Тьюб”, “Дніпропетровський Втормет” і електросталеплавильний комплекс “Дніпросталь” під брендом “Інтерпайп Сталь”.

Кінцевим власником Interpipe Limited є український бізнесмен Віктор Пінчук і члени його сім’ї.

Джерело: https://www.facebook.com/Interpipe/posts/pfbid022Z161uZWyzfLeP1fXZMYPKQeMAqSi2eTmNxvBzDHhAgL97mzzZZrskX5EPpVwxowl