Київ. 13 жовтня. ІНТЕРФАКС-УКРАЇНА – Українська промислова компанія “Інтерпайп” готова до інтеграції в Європейський Союз, повідомив заступник генерального директора “Інтерпайпу” Денис Морозов на Київському міжнародному економічному форумі.
За його словами, вступ України до Євросоюзу – це світоглядний вибір країни і багаторічне прагнення українського народу, адже українців з європейцями об’єднують спільні цінності. Однак шлях до набуття повноправного членства тривалий і складний.
Торкаючись досвіду компанії з євроінтеграції, Морозов зазначив, що торік ЄС, тимчасово призупинивши дію всіх квот і мит на українські труби, надав велику підтримку “Інтерпайпу”.
“Ми скористалися цим, активізували свій R&D, зайшли в спеціальні ніші на ринку і почали виготовляти унікальні штучні продукти для потреб машинобудування. Лише за рік ми освоїли понад 100 видів нової продукції, незабаром ця цифра перевищить 200. Наприклад, ми почали працювати з одним європейським клієнтом, який побачив, що ми витримуємо всі наджорсткі вимоги щодо якості та термінів. У нього було всього три постачальники, завдяки своїй чіпкості “Інтерпайп” став четвертим”, – сказав топменеджер.
Він також констатував, що зараз у Євросоюзі активно просувається “зелений” порядок денний, тобто декарбонізація промисловості. Уже в жовтні в тестовому режимі запрацював вуглецевий податок (СВАМ). Однак, компанія вже готова до цього, оскільки ще 11 років тому побудувала за $1 млрд сучасний “зелений” електрометалургійний завод “Інтерпайп Сталь”.
“Цією інвестицією ми влучили в ціль. Зараз, коли ми пропонуємо свою продукцію європейським клієнтам, вони кажуть, що “Інтерпайп” уже відповідає всім їхнім вимогам з екології, які висуватимуть своїм постачальникам за 5 років. Так ми переконали європейців, що ми можемо виконувати складні завдання, вони в цьому не сумніваються. Вони так і кажуть нам: “Ви вже Європа!”, – наголосив Морозов.
“Інтерпайп” – українська промислова компанія, виробник безшовних труб і залізничних коліс. Продукцію компанії постачають до понад 80 країн світу через мережу торговельних офісів, розміщених на ключових ринках Близького Сходу, Північної Америки та Європи. У 2022 році “Інтерпайп” реалізував 384 тис. тонн трубної продукції та 87 тис. тонн залізничної продукції. Продаж залізничних продуктів здійснюється під брендом KLW.
В “Інтерпайпі” працюють 10 тис. співробітників. У 2022 році компанія перерахувала до бюджетів усіх рівнів 2,8 млрд грн.
У структурі компанії п’ять промислових активів: “Інтерпайп Нижньодніпровський трубопрокатний завод (НТЗ)”, “Інтерпайп Новомосковський трубний завод (НМТЗ)”, “Інтерпайп Ніко-Тьюб”, “Дніпропетровський Втормет” і електросталеплавильний комплекс “Дніпросталь” під брендом “Інтерпайп Сталь”.
Кінцевим власником Interpipe Limited є український бізнесмен Віктор Пінчук та члени його сім’ї.
Джерело: https://www.facebook.com/Interpipe/posts/pfbid0356mQQ1aLC6V1pWbzf5pASkDnDcktoW2FbmXAme6h5zkFotbkv58XuUHUekwLVMCRl
Translated with www.DeepL.com/Translator (free version)