Лондон. 20 жовтня. ІНТЕРФАКС-УКРАЇНА – Мережа готелів InterContinental Hotels Group Plc у третьому кварталі 2023 року зафіксувала підйом виторгу з розрахунку на номер і зростання заповнюваності готелів.
Як повідомляють у пресрелізі InterContinental, виторг компанії у розрахунку на номер (revPAR) у липні-вересні підвищився на 10,5% у річному вираженні та на 12,8% порівняно з третім кварталом допандемійного 2019 року.
У Північній і Південній Америці показник збільшився на 4,1% рік до року, у Китаї – зріс на 43,2%, в інших країнах – підвищився на 15,9%.
Середньодобові розцінки на номери в минулому кварталі зросли на 4,1% (на 4,8% порівняно з 2019 роком), рівень заповнюваності готелів підвищився на 4,1 відсоткового пункта, але все ще залишається на 1,3 в. п. нижче за рівень третього кварталу 2019 року.
До групи InterContinental входять понад 6,2 тис. готелів у більш ніж 100 країнах світу. Компанії, зокрема, належать бренди мереж готелів Holiday Inn, Regent і Crowne Plaza.
Акції InterContinental у п’ятницю дешевшають на 3%. З початку року капіталізація компанії підскочила на чверть, до 10,2 млрд фунтів ($12,35 млрд).