Київ. 20 жовтня. ІНТЕРФАКС-УКРАЇНА – Французька L’Oreal SA, один з найбільших у світі виробників косметики, збільшила продаж у третьому кварталі на 4,4% відносно того самого періоду минулого року – до 10 млрд євро, повідомляють у пресрелізі компанії.
Зіставний продаж зріс на 11,1%.
L’Oreal зазначила, що підвищення доходів було зафіксовано майже у всіх підрозділах і в усіх регіонах присутності.
Зростання продажу в Європі в минулому кварталі становило 12,9% – до 3,25 млрд євро, у Північній Америці – на 5,5%, до 2,98 млрд євро, у Латинській Америці – на 24,9%, до 844,1 млн євро, в інших регіонах – на 12,4%, до 885,4 млн євро. У Північній Азії показник впав на 15,1% до 2,05 млрд євро.
Доходи підрозділу споживчих товарів підвищилися на 6,3% і становило 3,77 млрд євро. Продаж професійних засобів збільшився на 1,4%, до 1,1 млрд євро, засобів для догляду за шкірою – на 23,1%, до 1,63 млрд євро. Продаж люксової косметики скоротився на 3,2%, до 3,5 млрд євро.
Котирування акцій L’Oreal зросли на 0,8% у четвер, звітність було опубліковано після закриття торгів. Капіталізація компанії з початку поточного року піднялася на 15,8% (до 204,2 млрд євро), тоді як фондовий індекс CAC 40 зріс на 6,9%.
L’Oreal виробляє косметику, парфуми, засоби для догляду за шкірою і волоссям під 35 брендами, включно зі всесвітньо відомими Yves Saint Laurent, Lancome, Garnier, Vichy, Maybelline, Giorgio Armani, Prada і Kiehl’s.