EVA планує інвестувати близько 200 млн грн у відкриття 60 нових магазинів у 2024 р.

Київ. 26 жовтня. ІНТЕРФАКС-УКРАЇНА – Мережа парфумерно-косметичних магазинів EVA планує у 2024 році відкрити до 60 нових магазинів, орієнтовні інвестиції в цей напрям становлять близько 200 млн грн.

Як повідомили у пресслужбі компанії агентству “Інтерфакс-Україна”, зберігатиметься фокус на розвитку онлайн-майданчика EVA.UA.

До кінця 2024 року планується завершити будівництво нового складу у Львові, а у 2025-му – масштабного логістичного центру в Одесі.

“Плануємо зробити їх (логістичні склади – ІФ-У) автоматизованими – з роботами. Ще фіналізуємо потрібні інвестиції, але вже бачимо, що вони становитимуть мільярди гривень. Ми продовжуємо інвестувати в бізнес EVA, незважаючи на війну. Тому що віримо в перемогу України й у те, що країна буде відновлена, і люди повернуться додому”, – цитує пресслужба виконавчого директора ТОВ “РУШ” Ольгу Шевченко.

У релізі повідомляється, що з початку року лінія магазинів EVA відкрила 31 новий магазин і відновила роботу 29, зокрема в третьому кварталі – дев’ять нових і п’ять відновлених. За підсумками третього кварталу мережа налічує 1035 торговельних точок.

Нові магазини відкриваються переважно в концепті “Жіноча енергія”, який мережа презентувала торік у Вінниці. Таких EVA загалом уже понад 30.

Як розповів операційний директор ТОВ “РУШ” Віктор Средній, відбувається також поступовий ребрендинг наявних об’єктів, які потребують оновлення, але про повний ребрендинг усієї мережі поки що не йдеться.

“Вартість переобладнання одного магазину з урахуванням нової концепції становить близько 3 млн грн. Відкриття повністю нового магазину може коштувати від 5 до 10 млн грн, залежно від розміру”, – повідомив він.

До кінця року в компанії планують відкрити ще 26 нових EVA. Зокрема, нова флагманська EVA beauty lab має з’явитися в ТРЦ Respublika. У цьому форматі більше косметики та парфумерії, буде також дерматоцентр, професійні серії з догляду за волоссям і розширена категорія преміальних брендів.

ТОВ “РУШ”, що управляє мережею EVA, засноване 2002 року. Має 52 власні торгові марки (ВТМ), які представлені товарами для дому, парфумерією, косметикою, біжутерією, засобами особистої гігієни, аксесуарами, білизною та дитячими товарами. Частка продажів ВТМ у натуральному виразі 2022 року становила 30,6%. Штат співробітників компанії – близько 13,4 тис. осіб.

За даними Opendatabot, власником ТОВ “РУШ” значиться ТОВ “Корпсолюшин” (100%), кінцевими бенефіціарами компанії є українські бізнесмени Руслан Шостак і Валерій Кіптик.

Згідно з фінансовими результатами “РУШ”, його чистий прибуток 2022 року зріс на 16,7% – до 973,8 млн грн, вартість активів скоротилася на 2,5% – до 10,3 млрд грн. Товарообіг мережі EVA за підсумками 2022 року скоротився на 7% до попереднього року і сягнув 15,7 млрд грн.