Нью-Йорк. 29 листопада. ІНТЕРФАКС-УКРАЇНА – Рекордна кількість американців цього року здійснили покупки в п’ятиденний період від Дня подяки до кіберпонеділка – 200,4 млн осіб, повідомляє Національна федерація ритейлерів (NRF).
Минулий історичний максимум у 196,7 млн осіб було зафіксовано минулого року.
Проте середні витрати споживачів цього року знизилися до $321,41 порівняно з $325,44 у 2022 році.
“П’ять днів між Днем подяки та кіберпонеділком є одним із найбільш завантажених торговельних періодів у році та відображають стійкість споживачів і силу економіки, що зберігається”, – заявив президент і головний виконавчий директор NRF Метью Шей. Він зазначив, що кількість покупців перевершила прогноз федерації, який становив 182 млн.
Цього року здійснювали покупки тільки онлайн 134,2 млн осіб проти 130,2 млн роком раніше. Традиційні магазини відвідали 121,4 млн американців порівняно зі 122,7 млн осіб минулого року.
У “чорну п’ятницю” (24 листопада) кількість тих, хто скористався інтернетом для покупок, становила 90,6 млн, збільшившись на 3,9% проти 2022 року. Водночас кількість онлайн-покупців у кіберпонеділок, навпаки, скоротилася на 5,2% – до 73 млн осіб.
В опитуванні федерації, що відбувалося 22-26 листопада, взяли участь майже 4 тис. американців.
NRF прогнозує цього року загальне зростання обсягів роздрібного продажу у святковий сезон (з 1 листопада до 31 грудня) на 3-4% без урахування автомобілів, бензину і рахунків у ресторанах. Це відповідатиме діапазону від $957,3 млрд до $966,6 млрд і стане новим рекордом.