Київ. 29 листопада. ІНТЕРФАКС-УКРАЇНА – Компанія “Алло” повідомила про збільшення в період “Чорної п’ятниці”, з 17 до 26 листопада, онлайн-трафіку на 26%, а середнього чеку на 30% порівняно з аналогічною акцією минулого року.
Як уточнили в пресслужбі компанії, обсяг продажу практично повернувся на рівень 2021 року, а порівняно з початком листопада кількість чеків збільшилася на 16%.
Середній чек акційного періоду “чорної п’ятниці”-2023 становив 4 785 грн. Він почав зростати від початку розпродажу і 24-26 листопада перевищив 5 тис. грн, що на 30% більше, ніж було торік. Загальна кількість чеків зросла на 16%, якщо порівнювати з початком листопада.
За даними компанії, обсяги продажу збільшилися в більшості товарних категорій. Зокрема більше ніж удвічі підвищився продаж телевізорів, побутової техніки і товарів для геймінгу. Найдорожчим товаром став геймерський ноутбук ASUS ROG Strix Scar вартістю 189 999 грн. Минулого року значне зростання демонстрували товари, що знадобилися українцям через блекаути, – павербанки, генератори та зарядні станції. Наразі попит на них упав ушестеро порівняно з торішнім високим обсягом продажу.
Онлайн-трафік на allo.ua за 10 днів розпродажу збільшився на 60% порівняно з попереднім тижнем листопада 2023 року та на 26%, якщо порівнювати з минулорічною “чорною п’ятницею”.
Особливо активно клієнти “Алло” здійснювали покупки в мобільному застосунку: кількість сеансів і трафік під час розпродажу збільшилися на 63%, а кількість замовлень – на 128%, порівняно з попереднім періодом. Загалом 54% покупок здійснили чоловіки, а 46% – жінки. Трохи більше ніж половина клієнтів, які здійснили покупки, – з вікової категорії 25-44 роки.
Топтоваром, який купували в застосунку, став павербанк Golf G80 10000 мА-год 10W Black, найдорожчою покупкою через застосунок – ноутбук Lenovo Legion Pro 5 16IRX8 Onyx за 74 319 грн.
В офлайн-мережі “Алло” година пік покупок припала на суботу, 25 листопада, з 12 до 16 години. Найбільше покупок було здійснено в Києві, Дніпрі, Харкові, Одесі та Львові. Понад 35% усіх покупок припало на клієнтів віком 31-40 років, а на вікову групу 21-30 років – понад 25% покупок. Зазначається, що порівняно з 2022 роком збільшилася кількість покупок серед клієнтів віком 41-50 років – цього року їх частка становить 20%. При цьому в офлайні чоловіки купували більше, ніж жінки – 66% проти 34%.
ТОВ “Алло” створено у 1998 році. До мережі групи на 29 листопада входять 300 шоурумів під брендами “Алло Мах” і “Алло”, магазини “Mi” і магазини під брендами телеком-операторів.
За даними ресурсу opendatabot, учасниками ТОВ “Алло” є ПП “Дніпро-Інвест 2016” (95,19%), Дмитро Деревицький (3,6%), Максим Раскін (1,21%). Кінцевим бенефіціаром зазначено Деревицького.