PVH завершила III фінквартал із чистим прибутком, виторг не виправдав прогнозів

Нью-Йорк. 30 листопада. ІНТЕРФАКС-УКРАЇНА – Американська PVH Corp., що володіє низкою відомих брендів одягу, завершила третій квартал 2023 фінансового року із чистим прибутком, але виторг не виправдав очікувань.

Як повідомляють у пресрелізі компанії, чистий прибуток за квартал, який завершився 29 жовтня, становив $161,6 млн, або $2,66 у розрахунку на акцію, порівняно з чистим збитком у розмірі $186,7 млн, або $2,88 на акцію, отриманим за зіставний період минулого року. Скоригований прибуток зріс до $2,9 з $2,6 на акцію.

Виторг зріс на 4% – до $2,363 млрд проти $2,281 млрд роком раніше. Без урахування зміни курсів обміну валют показник піднявся на 1%.

Експерти, яких опитали у FactSet, у середньому оцінювали скоригований прибуток компанії на рівні $2,74 на акцію за виторгу в $2,4 млрд.

Онлайн-продаж PVH підскочив на 13% у минулому кварталі. На них наразі припадає близько 20% загального обсягу доходів компанії, йдеться в повідомленні.

Компанія поліпшила прогноз скоригованого прибутку за підсумками 2023 фінроку до приблизно $10,45 на акцію з раніше очікуваних близько $10,35 на акцію. Тим часом, тепер передбачається, що виторг збільшиться на 1%, тоді як раніше очікувався підйом на 3-4%.

У четвертому фінкварталі PVH прогнозує скорочення виторгу на 3-4%, скоригований прибуток – близько $3,45 на акцію (порівняно з $2,38 роком раніше).

Котирування акцій PVH на додаткових торгах у середу знизилися на 4,4% після опублікування звітності. Капіталізація компанії за останні три місяці збільшилася на 11,1% (до $5,4 млрд), тоді як фондовий індекс Standard & Poor’s 500 додав менше 1%.

PVH, історія якої налічує понад 130 років, є однією з найбільших світових компаній з виробництва одягу. Вона постачає на ринок широкий асортимент товарів під більш ніж десятьма власними та ліцензійними марками, включно з Calvin Klein, Tommy Hilfiger і Van Heusen.