Клієнти британських стільникових операторів подали позов проти них на 3,3 млрд фунтів

Київ. 8 грудня. ІНТЕРФАКС-УКРАЇНА – Британська юридична фірма Charles Lyndon від імені кількох мільйонів клієнтів подала позов проти найбільших стільникових операторів країни, маючи намір стягнути з них компенсацію за незаконні, на їхню думку, збори.

Відповідачами за позовом виступають Vodafone Group, EE, O2 і Three. Компенсацію можуть отримати до 4,8 млн клієнтів у загальному розмірі близько 3,3 млрд фунтів стерлінгів ($4,15 млрд). Зокрема Vodafone може виплатити до 1,4 млрд фунтів, EE – до 1,1 млрд фунтів, Three – до 507 млн фунтів, O2 – до 256 млн фунтів. Сума виплати в розрахунку на людину може сягати 1,8 тис., пише Financial Times.

Позивачі стверджують, що компанії не знижували розмір щомісячних платежів після мінімального терміну контракту, що укладається з оператором під час купівлі стільникового телефону. За їхніми словами, порушення тривали протягом 16 років, з 2007 року.

“По суті, ми стверджуємо, що платежі клієнтів не знижувалися після того, як вони повністю виплачували вартість купленого телефону, і таким чином вони зазнавали збитків”, – ідеться в повідомленні юрфірми.

Акції Vodafone дорожчають на 0,3% на торгах у п’ятницю, ціна паперів BT Group (володіє EE) зростає на 0,2%, котирування акцій CK Hutchison Holdings (власник Three) у Гонконзі підвищилися на 0,75%.