Київ. 13 грудня. ІНТЕРФАКС-УКРАЇНА – Український бренд Dodo Socks виходить на ринок Японії, тестовий період продажу триватиме пів року, повідомила Українська рада торговельних центрів (УРТЦ).
Згідно з повідомленням, продукція бренда спочатку продаватиметься в роздрібних магазинах, а згодом запланована колаборація з японськими зоопарками, для яких Dodo Socks розробляє нові дизайни шкарпеток.
Як повідомила представниця Dodo Socks Ксенія Лазорик, домовитися про продаж у Японії вдалося під час міжнародної індустріальної виставки в японському місті Кобе. Торгову місію для львівських підприємців організувало управління інвестицій та проєктів Львівської міськради в рамках співпраці з муніципалітетом міста Кобе. Проєкт реалізовано в партнерстві з ГО “Клуб Ділових Людей України” та за підтримки Програми USAID “Конкурентоспроможна економіка України”.
Dodo Socks створено 2015 року. До 2022 року продукція бренда вироблялася в Рубіжному (Луганської обл.), проте до початку повномасштабного вторгнення підприємство було знищено окупантами, а компанія відкрила швейний цех у Львові.
За даними Opendatabot, власниками і кінцевими бенефіціарами ТОВ “Додо Сокс” (Львів) є Марта Турецька (55%), Андрій Плясун (40%) і Роман Шупер (5%).
Згідно з фінансовими результатами компанії, її виторг за підсумками 2022 року зріс на 52% порівняно з попереднім роком і становив 48,5 млн грн, чистий прибуток збільшився на 89%, до 13,8 млн грн.
Джерело: