Сан-Франциско. 5 жовтня. ІНТЕРФАКС-УКРАЇНА – Американський сервіс бронювання житла Airbnb Inc. планує трансформацію бізнес-моделі, що передбачає розширення сегмента довгострокової оренди та впровадження нових послуг, зокрема прокату автомобілів, повідомляє Financial Times.
Перші кроки на шляху до реалізації плану буде зроблено вже наступного місяця в рамках “наймасштабнішого оновлення за всю історію компанії”, заявив генеральний директор Airbnb Брайан Ческій.
Нарощування пропозиції довгострокової оренди житла буде одним із основних напрямів діяльності сервісу в цьому і наступному роках.
За підсумками другого кварталу кількість заброньованих на термін понад 30 днів об’єктів нерухомості становила лише 18% від загальної кількості заявок на бронь, оброблених Airbnb. Цю частку може бути збільшено, оскільки після пандемії у світі сформувався попит на оренду житла терміном від одного до трьох місяців. Величина цього попиту сильно недооцінена, вважає Ческі.
Окрему увагу планується приділити організації прокату машин. “Автомобіль – це другий за величиною актив у житті людини після її будинку”, – наголосили в компанії.
Крім того, в рамках планів з диверсифікації сервіс також розглядає можливість надання клієнтам послуг ресторанного бізнесу.
Акції Airbnb втрачають у ціні 0,4% під час попередніх торгів у четвер. З початку поточного року їхня вартість збільшилася на 49%, тоді як індекс Nasdaq Composite за той самий період зріс на 26,5%.