Alibaba у II фінкв. наростила виторг на 9%, відмовилася від повного виділення хмарного бізнесу

Київ. 16 листопада. ІНТЕРФАКС-УКРАЇНА – Китайський інтернет-гігант Alibaba Group Holding повернувся до чистого прибутку в другому фінансовому кварталі і наростив виторг краще за очікування.

Як зазначається в пресрелізі компанії, чистий прибуток за підсумками кварталу, що завершився 30 вересня, становив 27,71 млрд юанів ($3,8 млрд), або 10,77 юаня в розрахунку на американську депозитарну акцію (ADS), порівняно зі збитком у 20,56 млрд юанів, або 7,77 юаня на ADS, за аналогічний період минулого року.

Прибуток без урахування разових факторів становив 15,63 юаня на ADS, перевищивши консенсус-прогноз опитаних FactSet аналітиків на рівні 15,28 юаня на ADS.

Квартальний виторг Alibaba становив 224,79 млрд юанів проти 207,18 млрд юанів роком раніше за середнього прогнозу ринку в 224,5 млрд юанів.

Виторг підрозділу Taobao and Tmall Group, що об’єднує низку платформ у сфері електронної комерції, в минулому кварталі зріс на 4%, до 97,65 млрд юанів. Підрозділ Alibaba International Digital Commerce Group, до якого входять Lazada, AliExpress, Trendyol і Alibaba.com, збільшив виторг на 53%, до 24,51 млрд юанів.

Виторг хмарних сервісів Alibaba підвищився на 2%, до 27,65 млрд юанів.

Нещодавнє розширення обмежень на експорт сучасних комп’ютерних чипів зі США до Китаю може мати відчутний негативний вплив на здатність хмарного сегмента продавати продукти і послуги та виконувати умови наявних контрактів, попередила компанія.

З огляду на ці обставини, Alibaba вирішила відмовитися від повного виокремлення хмарного бізнесу, натомість зосередиться на розробці “моделі сталого зростання” підрозділу.

ADS компанії дешевшають на 8,6% на попередніх торгах у четвер. У другому фінкварталі вона викупила близько 18,6 млн ADS на загальну суму $1,7 млрд. ав саі