Ханчжоу. 10 серпня. ІНТЕРФАКС-УКРАЇНА – Китайський інтернет-гігант Alibaba Group Holding Ltd. збільшив чистий прибуток у першому фінансовому кварталі в 1,5 раза, виторг – на 14%.
Як зазначається у пресрелізі компанії, чистий прибуток за підсумками кварталу, що завершився 30 червня, становив 34,3 млрд юанів ($4,74 млн), або 13,3 юаня в розрахунку на ADS, порівняно з 22,7 млрд юанів, або 8,51 юаня на ADS, за аналогічний період минулого року.
Прибуток без урахування разових факторів становив 17,37 юаня на ADS, перевищивши консенсус-прогноз опитаних FactSet аналітиків на рівні 14,59 юаня на ADS.
Квартальний виторг Alibaba становив 234,2 млрд юанів проти 205,6 млрд юанів роком раніше за середнього прогнозу ринку в 224,7 млрд юанів.
“Компанія продовжує реорганізацію операцій, яка вже починає надавати імпульс нашим бізнесам”, – заявив головний виконавчий директор Alibaba Деніел Чжан.
Починаючи з першого фінкварталу Alibaba дотримується нової організаційної структури як холдингова компанія для шести самостійних організацій, що відповідають за різні напрями бізнесу.
Виторг підрозділу Taobao and Tmall Group, що об’єднує низку платформ у сфері електронної комерції, в минулому кварталі зріс на 12%, до 114,95 млрд юанів. Підрозділ Alibaba International Digital Commerce Group, до якого входять Lazada, AliExpress, Trendyol і Alibaba.com, збільшив виторг на 41%, до 22,123 млрд юанів.
Виторг хмарних сервісів Alibaba підвищився на 4%, до 25,12 млрд юанів.
У четвертому фінкварталі компанія викупила 35,6 млн ADS на загальну суму $3,1 млрд.
ADR Alibaba додають у ціні 5,2% на торгах у Нью-Йорку в четвер. З початку поточного року їхня вартість зросла на 7,7%.