Американські тінейджери за рік скоротили витрати на 1%, Nike залишився їхнім улюбленим брендом одягу

Нью-Йорк. 10 жовтня. ІНТЕРФАКС-УКРАЇНА – Підлітки в США скоротили витрати на особисті потреби на 1% у річному вираженні та на 4% порівняно з весною цього року, йдеться в результатах опитування тінейджерів, яке двічі на рік проводить компанія Piper Sandler.

Річні витрати підлітків становлять у середньому $2,316 тис. на людину. При цьому за рік хлопчики-тінейджери збільшили витрати на 11%, а дівчатка – скоротили на 8%.

За підсумками 12-го року поспіль найпопулярнішим брендом одягу і взуття у підлітків залишається Nike Inc., причому з величезним відривом від переслідувачів. У сегменті одягу Nike назвали улюбленим брендом 35% респондентів (lululemon посів друге місце з 6%, American Eagle – третє з 4%), у сегменті взуття – 61% (кеди Converse назвали 9%, adidas – 7%, New Balance – 3%).

Загалом тінейджери витрачають на одяг $563 на рік (-4% у річному вираженні), проте витрати дівчат у середньому на $180 вищі, ніж у хлопців. Середній чек на косметику, засоби для догляду за шкірою і парфуми за рік злетів на 23%, до $324 на рік, при цьому, зокрема, витрати на косметику злетіли на 33%, до $127.

Найпопулярнішим брендом косметики у молодої аудиторії США є e.l.f. – його назвали 29% опитаних. Близько 13% відзначили бренд Rare Beauty, 6% – Maybelline. Улюбленим виробником парфумерії став Bath&Body Works (31%), товарів для догляду за шкірою – CeraVe (37%), для догляду за волоссям – Olaplex (8%).

Найбільш відвідуваним онлайн-майданчиком для шопінгу залишився Amazon.com Inc., який збільшив свій рейтинг до 55%. На другому місці з величезним відставанням йде китайський інтернет-магазин одягу Shein з 12%.

Мережу ресторанів Chick-fil-A назвали улюбленим рестораном 16% респондентів, тоді як 14% тінейджерів обрали мережу кав’ярень Starbucks, 9% – McDonald’s. Серед снеків найпопулярнішим брендом стали крекери Goldfish і чіпси Lays (по 13%).

Підлітки дивляться відео на двох основних майданчиках – Netflix (29,1%) і YouTube (28,7%), стримінговий сервіс Hulu посів третє місце з рейтингом лише 7,7%. Найбільш “молодіжною” соцмережею став TikTok (38%), який обігнав Snapchat (28%).

Найпопулярнішою знаменитістю для підлітків очікувано стала співачка Тейлор Свіфт, тоді як друге місце несподівано посів актор Адам Сендлер. П’ятірку завершили реп-виконавець Дрейк, актор Раян Рейнолдс і ще один репер – Каньє Вест.

У рамках дослідження Piper Sandler опитала 9,2 тис. тінейджерів у 49 штатах, середній вік респондентів становив 15,7 року, середній річний дохід їхніх сімей – $70,7 тис.