Чистий прибуток H&M у III фінкварталі зріс ушестеро, кращий за прогнози

Київ. 27 вересня. ІНТЕРФАКС-УКРАЇНА – Шведська Hennes & Mauritz AB (H&M), власник другої за величиною в Європі мережі магазинів одягу, різко збільшила чистий прибуток у третьому фінансовому кварталі, показник перевершив очікування ринку.

Як зазначаєтся в пресрелізі H&M, чистий прибуток за підсумками кварталу, що завершився 31 серпня, становив 3,33 млрд шведських крон ($302,9 млн) порівняно з 531 млн крон за аналогічний період попереднього фінроку.

Експерти, яких опитали FactSet, у середньому прогнозували чистий прибуток ритейлера на рівні 3,23 млрд крон.

Квартальний виторг H&M зріс на 6%, до 60,9 млрд крон. У місцевих валютах показник практично не змінився.

Без урахування Росії, України та Білорусії виторг підвищився на 8%. До початку пандемії коронавірусу на ці країни припадало близько 10% операційного прибутку H&M. Компанія пішла з російського ринку минулого року, відобразивши одноразове списання в розмірі 2,1 млрд крон.

Виторг у Південній Європі минулого кварталу зріслна 11%, у Західній – на 12%, у Північній – на 7%, у Східній – скоротилася на 7%. У Північній і Південній Америці продаж підвищився на 9%, в Азії, Африці та Океанії – на 2%.

Компанія зазначила, що виторг у вересні знизився приблизно на 10% у річному вираженні. Близько 4 відсоткових пунктів цього зниження пояснюються відходом із Росії, решта стала наслідком незвично теплої погоди в деяких європейських країнах.

Керівництво H&M схвалило програму викупу акцій на суму до 3 млрд крон.

Компанія має намір відкрити свій перший магазин у Бразилії 2025 року і почати поступове відкриття магазинів в Україні в листопаді 2023 року.

H&M було засновано 1947 року у Швеції. Окрім бренда H&M компанії належать також марки COS, Monki, &Other Stories, Weekday, ARKET і Afound, а також мережа магазинів товарів для дому H&M Home.

Акції H&M дешевшають на 0,3% на початку торгів у Стокгольмі в середу. З початку поточного року капіталізація компанії підскочила на 38,1%, до 256,6 млрд крон.