Київ. 25 вересня. ІНТЕРФАКС-УКРАЇНА – Державне агентство відновлення і розвитку інфраструктури проведе тендерні процедури для відбору проєктантів ремонту 18 контрольно-пропускних пунктів (КПП) до кінця поточного року, а у 2024-му буде розпочато роботи щодо всіх КПП, переданих у підпорядкування держструктурі.
“Агентство відновлення отримало в підпорядкування 19 пунктів пропуску і ще 10 – у процесі передання. До кінця цього року плануємо провести тендерні процедури на проєктування і ремонт 18 КПП, а в майбутньому році – розпочати роботи на всіх об’єктах”, – написав глава Агентства відновлення Мустафа Найєм на фейсбук-сторінці.
За його словами, Агентство працює над єдиним дизайн-кодом для всіх пунктів пропуску і в майбутньому планує відкривати нові КПП для поліпшення транспортного сполучення з країнами ЄС і Молдовою.
“Для будівництва пунктів пропуску залучаємо фінансування за програмою ЄС “Механізм “Сполучення Європи” (CEF)”, – написав Найєм.
Голова Держагентства також розповів про ремонти прикордонних автодоріг. У рамках міжнародного проєкту “Розвиток прикордонної дорожньої інфраструктури на підходах до пунктів пропуску на українсько-польському кордоні” ремонтують чотири маршрути у Львівській області: Т-14-01 КПП “Смільниця” – Старий Самбір, Т-14-20 Яворів – Грушів, Т-14-18 Нижанковичі – Самбір – Дрогобич – Стрий (роботи вже завершено), Т-14-04 Червоноград – Рава-Руська.
Крім того, у рамках проєкту “Поліпшення транспортної інфраструктури в транскордонному регіоні Чернівці – Сучава (Шепіт – Ізвоареле Сучевей)” буде реконструйовано дорогу Т-26-01 Чернівці-Вашківці-Путила-КПП “Руська” з під’їздом до КПП “Шепіт” у Чернівецькій області.
Також на стадії завершення капітальний ремонт дороги Т-26-08 Сторожинець – КПП “Красноїльськ”.
У Закарпатській області в рамках проєкту “Модернізація транспортного сполучення між Пряшівським самоврядним краєм і Закарпатською областю України” відремонтовано ділянку дороги до КПП “Малий Березний – Убля”, яка веде до кордону зі Словацькою Республікою.
“Під час війни автомобільні пункти пропуску стали стратегічно важливими напрямками розвитку і підтримки експортного потенціалу та імпорту, зокрема зброї”, – наголосив Найєм.
Він додав, що якщо до повномасштабної війни 65% експорту забезпечували морські порти, з лютого минулого року 65% вантажів транспортуються наземними шляхами.
Джерело: https://www.facebook.com/Mustafanayyem/posts/pfbid039WNveMxBtMm8NMtSxB1YbgjaLNoFbFKi5Ks9v2s7daxvxb7Dnm4VTMnK45R45z7l