Deutsche Telekom посів 1-е місце в Європі за вартістю бренду, обійшовши Mercedes-Benz – Brand Finance

Київ. 4 жовтня. ІНТЕРФАКС-УКРАЇНА – Німецький телекомунікаційний оператор Deutsche Telekom посів перше місце в Європі за вартістю бренду цього року, змістивши на другу позицію автовиробника Mercedes-Benz, повідомляє Brand Finance.

Вартість бренду Deutsche Telekom збільшилася на 17% за рік – до 60,65 млрд євро, Mercedes-Benz – на 8%, до 56,67 млрд євро. На третьому місці німецький страховик Allianz (+19,6%, 46,6 млрд євро), а загалом у десятці лідерів шість компаній є представниками ФРН.

Четверту сходинку рейтингу посідає британська нафтова компанія Shell (SPB: RDS.A) – 46,47 млрд євро, далі йдуть автомобільні BMW – 38,9 млрд євро, Porsche – 35,43 млрд євро і Volkswagen – 32,73 млрд євро, французький будинок моди Louis Vuitton – 25,34 млрд євро, британський аудитор EY – 24,77 млрд євро.

До топ-10 цього року увійшов швейцарський виробник продуктів харчування і напоїв Nestle, який витіснив на одинадцяту сходинку німецький промисловий конгломерат Siemens. В іншому десятка лідерів не змінилася порівняно із 2022 роком.

Найбільш швидкозростаючим став бренд кави Nespresso, вартість якого за рік злетіла в 3,5 раза (до 2,8 млрд євро), унаслідок чого йому вдалося потрапити в топ-500 і одразу посісти 219-ту сходинку. Крім того, сильно виріс у ціні бренд італійських спортивних автомобілів Lamborghini (у 2,5 раза), німецька електроенергетична RWE (у 2,4 раза) і норвезька нафтогазовидобувна Aker BP (у 2,3 раза).