Доступ до транскордонних операцій та інструментів управління капіталом: чому Україні досі їх бракує?

На сьогоднішній день українським клієнтам банків не вистачає доступу до транскордонних операцій та розвинутих інструментів управління капіталом.

 

Про це зауважила Олена Сосєдка, співзасновниця фінтех-екосистеми Concord Fintech Solutions. За її словами, ця проблема виникає з-за законодавчих обмежень у військовий період і низького рівня доходів українського населення.

 

За думкою Сосєдки, ця обмеженість є перешкодою для розвитку фінтех-рішень в Україні, оскільки витрати на розробку можуть не окупитися через недостатню кількість клієнтів. Вона також наголосила на важливості кібербезпеки в банківському секторі і використанні алгоритмів “big data” для ефективного управління кореспондентським рахунком під час дистанційного обслуговування.

 

Сосєдка вважає, що майбутнє банківської системи полягає в розподіленні сервісних функцій між різними учасниками ринку з різною спеціалізацією, що дозволить надавати послуги високої якості та розвивати фінтех-рішення на основі досвіду та спеціалізації.

 

Автор: Марічка Хижа

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *