Київ. 27 жовтня. ІНТЕРФАКС-УКРАЇНА – Українська промислова компанія “Інтерпайп” продовжує розвивати відносини з клієнтами з Саудівської Аравії, представляючи їм свою якісну продукцію.
Згідно з пресрелізом компанії, 24 жовтня “Інтерпайп” за підтримки постійного партнера Al Sayed Center (ASCO) провів продуктову конференцію для клієнтів Саудівської Аравії. Бізнес-захід у місті Джидда зібрав 138 гостей, переважно представників будівельних компаній і замовників із Близького Сходу.
При цьому наголошується, що Королівство Саудівська Аравія – важливий ринок для “Інтерпайпу” в регіоні. Компанія протягом десятків років постачала трубну продукцію для багатьох будівельних проєктів країни, знаковими з яких є будівництво Фінансового району короля Абдулли (KAFD) і метрополітену в столиці королівства Ер-Ріяді, а також Міжнародного аеропорту ім. Короля Абдель-Азіза в Джидді.
За словами директора з продажу труб “Інтерпайпу” на ринки Близького Сходу, Азії та Африки Артема Артемова, хоча “Інтерпайп” завжди був і є надійним постачальником труб для будівельної галузі на Близькому Сході, з початком війни компанія зіткнулася з тим, що деякі замовники в регіоні почали сумніватися в її можливостях виконувати зобов’язання за контрактами. Однак завдяки проведеним конференціям “Інтерпайпу” вдалося зміцнити впевненість клієнтів у надійності маршрутів виробництва і постачань.
“Про успішність заходу свідчить той факт, що певна кількість контракторів погодилися знову внести “Інтерпайп” до списку схвалених брендів”, – констатував топменеджер, чиї слова наведено в пресрелізі.
За його словами, під час зустрічей із клієнтами обговорювалася ситуація з контрафактними матеріалами та фейковими виробниками, які залишаються серйозною проблемою на Близькому Сході.
“Постійна і відкрита комунікація з клієнтами допомагає знизити рівень тривожності замовників через війну в Україні, яку ще підігрівають наші конкуренти на ринку”, – наголосив топменеджер.
“Інтерпайп” – українська промислова компанія, виробник безшовних труб і залізничних коліс. Продукцію компанії постачають у понад 80 країн світу через мережу торговельних офісів, розміщених на ключових ринках Близького Сходу, Північної Америки та Європи. У 2022 році “Інтерпайп” реалізував 384 тис. тонн трубної продукції та 87 тис. тонн залізничної продукції. Продаж залізничних продуктів здійснюється під брендом KLW.
В “Інтерпайпі” працюють 10 тис. співробітників. У 2022 році компанія перерахувала до бюджетів усіх рівнів 2,8 млрд грн.
У структурі компанії п’ять промислових активів: “Інтерпайп Нижньодніпровський трубопрокатний завод (НТЗ)”, “Інтерпайп Новомосковський трубний завод (НМТЗ)”, “Інтерпайп Ніко-Тьюб”, “Дніпропетровський Втормет” й електросталеплавильний комплекс “Дніпросталь” під брендом “Інтерпайп Сталь”.
Кінцевим власником Interpipe Limited є український бізнесмен Віктор Пінчук і члени його сім’ї.
Джерело: https://www.facebook.com/Interpipe/posts/pfbid02CVRceAxpRjzGJv7u3XURPzt4rj7C81brqHriHHVUtCZ1rAWwtfpnuawnaX4GJFfKl