Кількість замовлень в інтернет-магазині Eva.ua на "чорну п'ятницю" зросла в 4 рази

Київ. 29 листопада. ІНТЕРФАКС-УКРАЇНА – Кількість замовлень в інтернет-магазині Eva.ua у день акції “чорна п’ятниця” збільшилася в 4 рази – до 40 тис. проти 10-12 тис. замовлень у звичайний день, повідомила пресслужба мережі Eva.

Згідно з її даними, продаж Eva.ua за весь період проведення акції (з 9 до 26 листопада) становив 10% від річної виручки інтернет-магазину. Середній чек у піковий день акції становив близько 800 грн.

Зростанню продажу, крім знижок, сприяли розширення асортименту, доопрацювання інтернет-магазину і впровадження мобільного застосунку як нового каналу продажу, вважає директор департаменту електронної комерції ТОВ “РУШ” (Eva і Eva.ua) Олена Анненко.

“На сайті асортимент збільшився на 45%, якщо порівняти з 2021 роком, і аж на 70%, якщо порівнювати з минулим роком, коли його довелося скорочувати через проблеми з постачанням товарів”, – зазначила вона.

ТОВ “РУШ”, що управляє мережею EVA, засноване 2002 року. Має 52 власні торгові марки (ВТМ), які представлені товарами для дому, парфумерією, косметикою, біжутерією, засобами особистої гігієни, аксесуарами, білизною та дитячими товарами. Частка продажу ВТМ у натуральному вираженні 2022 року становила 30,6%. Штат співробітників компанії – близько 13,4 тис. осіб.

За даними Opendatabot, власником ТОВ “РУШ” значиться ТОВ “Корпсолюшин” (100%), кінцевими бенефіціарами компанії є українські бізнесмени Руслан Шостак і Валерій Кіптик.

Згідно з фінансовими результатами “РУШ”, його чистий прибуток 2022 року зріс на 16,7% – до 973,8 млн грн, вартість активів скоротилася на 2,5% – до 10,3 млрд грн. Товарообіг мережі EVA за підсумками 2022 року скоротився на 7% до попереднього року і сягнув 15,7 млрд грн.