Пекін. 13 листопада. ІНТЕРФАКС-УКРАЇНА – Китайський автовиробник Dongfeng Motor Group запустив бренд “розумних” автомобілів, що використовують технології штучного інтелекту (ШІ).
Новий бренд, що отримав назву Sharing Intelligence, пропонуватиме у своїх автомобілях функції інтелектуального управління транспортним засобом і “розумного” водіння, що ґрунтуються на власних технологічних розробках компанії, повідомляє Market Watch з посиланням на заяву Dongfeng.
Автомобілі нового бренда також матимуть “розумні” кабіни з можливістю інтеграції з хмарними сервісами, мобільними пристроями та “розумними” будинками.
Крім того, Dongfeng створив окремий бренд для випуску автомобілів на нових джерелах енергії (NEV), поставивши для нього мету випустити понад 10 моделей автомобілів за три роки.
Загалом Dongfeng ставить собі за мету продавати понад мільйон автомобілів на NEV до 2025 року.