Київ. 17 жовтня. ІНТЕРФАКС-УКРАЇНА – Компанія “Київміськбуд” утримує перше місце за впізнаваністю бренда серед девелоперів столиці, повідомила директор з розвитку бізнесу порталу аналітики ЛУН Олена Унаньян під час щорічної зустрічі девелоперів RED Connection by ЛУН.
За її словами, бренд “Київміськбуд” знали 74% опитаних під час дослідження ЛУН, проведеного у вересні 2023 року. До п’ятірки найкращих входять також “Інтергалбуд”, “Ковальська”, “Укрбуд” і “Аркада”.
“Це показує, що інвестиції в бренд – гра в довгу: люди пам’ятають, навіть коли девелопер перестає офіційно існувати”, – прокоментувала ситуацію Унаньян.
Вона додала, що слідом за наведеними вище компаніями далі в рейтингу впізнаваності брендів столичного регіону йдуть KAN Development, “Синергія”, Stolitsa Group Perfect Group і “Атлант”.
Як зазначила експертка, впізнаваність більшої частини брендів несуттєво знизилася порівняно з довоєнним дослідженням. Вона пояснила це тим, що у зв’язку з міграцією населення змінилася аудиторія опитування і потенційні покупці, які прибули з інших регіонів, ще не знайомі зі столичним ринком.
“Зараз найкращий момент будувати свій бренд, інвестувати в нього. А найкращі інвестиції в бренд – темпи і якість будівництва, довіра покупців”, – наголосила Унаньян.
Засноване 2017 року Residential Development Community (RED Community) об’єднує понад 30 провідних девелоперів житлових проєктів.