Київ. 1 листопада. ІНТЕРФАКС-УКРАЇНА – Найбільший український мобільний оператор “Київстар” планує протягом півтора року інтегрувати елементи штучного інтелекту (ШІ), зокрема ChatGPT, у роботу компанії з клієнтами, повідомив президент “Київстару” Олександр Комаров.
“Я думаю, що рік-півтора – це реалістично, коли ми бачимо перші елементи інтеграції ChatGPT у роботу “Київстару” з клієнтами”, – сказав він під час Business Breakfast із “Форбс Україна” в середу.
За словами Комарова, зараз компанія своїми силами на базі KyivstarTech додає елементи штучного інтелекту в ті продукти, які вже працюють.
Комаров також розраховує на збільшення кількості ШІ та конкуренцію між їхніми розробниками за найлегшу інтеграцію своїх продуктів у бізнес.
“Я саме розраховую, що кількість цих продуктів збільшиться, номер один. Номер два, ХХІ століття – це про OpenAI. Тобто вони конкуруватимуть, і конкуруватимуть через прагнення найлегшої інтеграції своїх продуктів у будь-які інші. Тобто їхнім завданням буде зайти в бізнес-процеси наявних бізнесів, створити там цінність і за цю цінність брати гроші”, – розповів Комаров.
“Київстар” – найбільший український оператор електронних комунікацій, який станом на вересень обслуговував 24 млн абонентів мобільного зв’язку і понад 1,1 млн абонентів “Домашнього інтернету”. Компанія надає послуги з використанням широкого спектра мобільних і фіксованих технологій, зокрема 4G, Big Data, Cloud Solutions, сервіси для кіберзахисту, цифрове ТБ.
Акціонер “Київстар” – міжнародна група VEON, акції якої котируються на фондових біржах NASDAQ (Нью-Йорк) і Euronext (Амстердам).