Київ. 18 грудня. ІНТЕРФАКС-УКРАЇНА – Найбільший український оператор зв’язку “Київстар” станом на неділю, 17 грудня, відновив після збою 12 грудня надання послуг голосового зв’язку, зокрема в роумінгу, мобільного передавання даних, послуги “Домашнього інтернету”, послуг віртуальна приватна мережа (VPN) і почав відновлення доступу до послуг M2M (Machine-to-Machine) для бізнес-клієнтів.
“Якнайшвидше компанія планує увімкнути послугу SMS”, – йдеться в повідомленні “Київстару”.
Зазначається, що відновлення роботи послуг відбувається поступово з дотриманням усіх вимог безпеки, інформування про 100% працездатності сервісів компанія робитиме після завершення всіх стабілізаційних заходів.
У деяких населених пунктах, зокрема у Києві, все ще виникають локальні складнощі з доступністю “Домашнього інтернету”, – зазначила компанія.
Зазначається, що вона залучила весь наявний персонал, зокрема з інших регіонів і областей, для якнайшвидшого відновлення роботи послуги.
“Також на період стабілізаційних заходів послуга мобільного передавання даних може працювати зі зниженою швидкістю”, – уточнюється в релізі.
“Київстар” нагадав, що якщо SIM-карта абонента не реєструється в мережі, потрібно перезавантажити телефон або ввімкнути і вимкнути “авіа” режим. Крім того, допомагає вибір мережі “Київстар” у налаштуваннях телефону.
Водночас компанія інформує, що нарахування бонусів і компенсацій абонентам, які не могли користуватися послугами зв’язку через хакерську атаку, буде здійснено лише після повної стабілізації роботи мережі і запуску всіх послуг, і просить чекати офіційної інформації.
Як повідомлялося, після збою рано вранці 12 грудня, спричиненого масштабною кібератакою, “Київстар” розпочав відновлення послуг голосового зв’язку ввечері 13 грудня, за добу в окремих регіонах почав знову працювати мобільний інтернет від компанії, а про його повне відновлення загалом у країні компанія повідомила ввечері 15 грудня.