Ванкувер. 8 грудня. ІНТЕРФАКС-УКРАЇНА – Канадська компанія Lululemon Athletica, виробник і ритейлер спортивного одягу, у третьому кварталі 2023 фінансового року знизила чистий прибуток на 2,6% і дала слабкий прогноз продажу в святковий період.
Як повідомляють у пресрелізі компанії, чистий прибуток за квартал, який завершився 29 жовтня, зменшився до $248,7 млн, або $1,96 із розрахунку на акцію, проти $255,5 млн, або $2 на акцію, отриманих за зіставний період минулого року.
Скоригований прибуток становив $2,53 на акцію за середнього прогнозу аналітиків, опитаних FactSet, на рівні $2,28.
Виторг компанії підвищився на 19% – до $2,2 млрд, що збіглося з очікуваннями. Зокрема зростання в Північній Америці становило 12%.
Сукупний зіставний продаж піднявся на 13%.
За минулий квартал Lululemon відкрила 14 магазинів, внаслідок чого їхня кількість досягла 686.
У четвертому фінкварталі компанія очікує виторг у діапазоні від $3,135 млрд до $3,17 млрд (зростання на 13-14% відносно того самого періоду минулого року) і прибуток у $4,85-4,93 на акцію. Експерти оцінюють ці показники відповідно в $3,18 млрд і $4,94 на акцію.
За підсумками всього 2023 фінроку ритейлер планує отримати виторг у межах $9,549-9,584 млрд (підвищення на 18%), прибуток – $11,77-11,85 на акцію.
Котирування акцій Lululemon знизилися на 2,7% за підсумками додаткових торгів на Нью-Йоркській фондовій біржі в четвер. За останні три місяці ринкова вартість компанії збільшилася на 16,5% (до $60,65 млрд), тоді як індекс Nasdaq Composite за той самий період зріс на 4,3%.