Київ. 27 листопада. ІНТЕРФАКС-УКРАЇНА – Агрохолдинг МХП, який кілька років тому заявив про трансформацію в кулінарну компанію, за рік після запуску на ринок замороженої піци зміг наростити її продаж більше ніж в 11 разів, повідомила директорка напряму “Кулінарний бізнес” Евеліна Міцкевич.
“Спочатку було 18 тис. (проданих піц) за місяць. За рік ми продали понад 200 тис. штук”, – сказала вона на конференції New Food Summit 2023, що відбулася днями в Києві.
За її словами, під час ухвалення рішення про запуск нового продукту одним з основних завдань був розвиток мережі власного ритейлу, що розвивається під ТМ “М’ясомаркет”.
Як уточнила Міцкевич, наразі власний ритейл займає 60% продажу піци, 28% – національний ритейл і 12% – HoReCa.
“Тобто маючи продукт, який справді закриває потребу споживача, маючи хорошу якість продукту, можна відкрити додатковий стрім (потік продажу)”, – підсумувала директорка напряму “Кулінарний бізнес”.
Як повідомлялося, агрохолдинг МХП, найбільший в Україні виробник курятини, за дев’ять місяців 2023 року – отримав чистий прибуток $122 млн порівняно зі збитком $269 млн за дев’ять місяців 2022 року, а його виручка зросла на 22% – до $2 млрд 294 млн.
Згідно з інформацією на сайті, наразі в мережі “М’ясомаркет” 254 магазини в Україні.