Mitsubishi Motors призупиняє бізнес у Китаї через низький продаж

Токіо. 14 липня. ІНТЕРФАКС-УКРАЇНА – Японський автовиробник Mitsubishi Motors Corp. призупиняє операції в Китаї на невизначений термін і звільняє співробітників, пише The Japan Times.

Китайський ринок стрімко переходить від автомобілів із бензиновими двигунами на більш екологічні транспортні засоби, внаслідок чого зниження продажу автомобілів Mitsubishi Motors у країні значно перевищило прогнози компанії, йдеться у службовому документі автовиробника, поширеному в китайських соціальних мережах.

Зміст документа підтвердив представник Guangzhou Automobile Group, китайського партнера Mitsubishi Motors.

Пік продажу японського автовиробника в Китаї було зафіксовано 2019 року – тоді компанія реалізувала близько 134,5 тис. машин.

У 2022 році компанія виробила в КНР лише 34,6 тис. автомобілів. У січні 2023 року цей показник знизився до 1530 од., а у квітні з конвеєра не зійшла жодна машина.

Продаж єдиного електромобіля, що випускається Mitsubishi для китайського ринку, – позашляховика Airtrek – торік становив лише 515 од.

У березні японський автоконцерн оголосив про плани електрифікувати 100% автомобілів, що продаються по всьому світу, до 2035 фінансового року. Він має намір інвестувати в електрифікацію до 1,8 трлн ієн ($13 млрд) протягом найближчих семи років. Тим самим Mitsubishi прагне наздогнати світових виробників, які переходять на більш екологічні автомобілі.

Аналогічні складнощі в Китаї відчувають й інші японські автовиробники, які не поспішають поповнювати модельний ряд електромобілями і поступаються часткою ринку таким компаніям, як Tesla і BYD. Зокрема, продажіHonda і Nissan скорочується щонайменше два роки поспіль, а поставки Toyota у 2022 році знизилися вперше за 10 років.