Nestle у січні-вересні несподівано скоротила виторг – на 0,4%

Київ. 19 жовтня. ІНТЕРФАКС-УКРАЇНА – Швейцарська Nestle, один із найбільших виробників продуктів харчування та безалкогольних напоїв у світі, у перші дев’ять місяців 2023 року несподівано скоротила виторг на 0,4%, водночас в органічному вираженні вона зросла краще за прогноз.

Як повідомляють у пресрелізі компанії, у січні-вересні її виторг скоротилася до 68,83 млрд швейцарських франків ($76,53 млрд) порівняно з 69,13 млрд франків роком раніше.

В органічному вираженні (без урахування поглинань і продажу активів, а також коливань курсів валют) продаж зріс на 7,8%. Компанія збільшила ціни на свої товари в середньому на 8,4%.

Опитані самою Nestle аналітики в середньому оцінювали виторг на рівні 69,54 млрд франків, його органічне зростання – у 8,1%.

Виторг Nestle в Північній Америці в перші дев’ять місяців зменшився на 0,3% (до 19 млрд франків), у країнах Азії, Африки та Океанії – скоротився на 4,8% (до 13,2 млрд франків), у Китаї – на 5,7% (до 3,6 млрд франків). Доходи в Європі збільшилися на 1,3% (до 14,1 млрд франків), у Латинській Америці – на 5,7% (до 9,1 млрд франків).

Продаж кави і кавомашин Nespresso знизився на 1,2% і становив 4,6 млрд франків.

У сегменті продуктів харчування (Nestle Health Science) доходи збільшилися на 0,5%, до 4,9 млрд франків.

Компанія також підтвердила річний прогноз органічного зростання виторгу на рівні 7-8%.

Вартість акцій компанії під час торгів у четвер знижується на 2,2%. Її капіталізація з початку року зменшилася на 6,7% (до 266 млрд франків), тоді як швейцарський фондовий індекс SMI втратив 2,1%.

Портфель компанії охоплює понад 2 тис. брендів, зокрема Nescafe, Nesquik, Nestea, Movenpick, KitKat, Gerber, Maggi, Perrier, S. Pellegrino, Purina, Friskies, які продаються у 188 країнах. Штат компанії налічує близько 275 тис. осіб.