Київ. 19 жовтня. ІНТЕРФАКС-УКРАЇНА – Американська Netflix Inc., найбільший у світі сервіс потокового відео за передплатою, наростила чистий прибуток і кількість передплатників у третьому кварталі кращою за прогноз і підвищила вартість деяких тарифів у США.
Як повідомляється в листі компанії акціонерам, чистий прибуток у липні-вересні становив $1,677 млрд, або $3,73 у розрахунку на акцію, порівняно з $1,398 млрд, або $3,1 на акцію, за аналогічний період минулого року.
Виторг піднявся до $8,542 млрд із $7,926 млрд роком раніше.
Експерти, яких опитало FactSet, у середньому оцінювали прибуток компанії на рівні $3,49 на акцію за виторгу в $8,54 млрд.
Кількість передплатників Netflix збільшилася в минулому кварталі на 8,76 млн. Консенсус-прогноз передбачав зростання приблизно на 6 млн. Водночас кількість передплат на тарифи з рекламою злетіла в квартальному відношенні майже на 70%.
Згідно з прогнозом компанії, у четвертому кварталі чистий прибуток перебуватиме на рівні $2,15 на акцію за виторгу в $8,692 млрд. Аналітики в середньому очікують ці показники на рівні $2,16 на акцію і $8,8 млрд відповідно.
Крім того, Netflix підвищила вартість базової підписки в США до $11,99 з $9,99 на місяць, преміальної – до $22,99 з $19,99. Підписка з рекламою і стандартний тариф будуть, як і раніше, коштувати $6,99 і $15,49 на місяць відповідно.
Котирування Netflix на додаткових торгах у середу підскочили на 12,5% після публікації звітності. За останній рік ринкова вартість компанії зросла на 27,1% (до $157,64 млрд), тоді як фондовий індекс Nasdaq піднявся на 24,7%.