Nike збільшив чистий прибуток у II фінкварталі на 19%, скоротить витрати на $2 млрд за 3 роки

Бівертон. 22 грудня. ІНТЕРФАКС-УКРАЇНА – Американський виробник спортивних товарів Nike Inc. збільшив чистий прибуток у другому фінансовому кварталі на 19%, виторг – на 1%.

Як ідеться в пресрелізі Nike, чистий прибуток за підсумками кварталу, що завершився 30 листопада, становив $1,58 млрд порівняно з $1,33 млрд за зіставний період попереднього фінроку. Прибуток у розрахунку на акцію зменшився до $1,03 з $0,85.

Квартальний виторг компанії підвищився до $13,4 млрд з $13,32 млрд роком раніше.

Експерти, яких опитало FactSet, у середньому прогнозували чистий прибуток Nike на рівні $0,84 на акцію за виторгу в $13,39 млрд.

Валова маржа збільшилася до 44,6% з 42,9% роком раніше завдяки підвищенню цін і зниженню вартості морського транспортування вантажів. Обсяг запасів продукції на складах у минулому кварталі був на 14% нижчим, ніж роком раніше.

Виторг Nike в Північній Америці знизився на 4%, становивши $5,63 млрд. У регіоні Європа, Близький Схід і Африка показник збільшився на 2%, до $3,57 млрд, у Китаї (включно з Гонконгом, Макао і Тайванем) – на 4%, до $1,86 млрд, в Азіатсько-Тихоокеанському регіоні та Латинській Америці – на 13%, до $1,81 млрд.

За підсумками другого фінкварталу Nike повернула акціонерам загалом $1,7 млрд, зокрема, $523 млн у вигляді дивідендів і $1,2 млрд за рахунок зворотного викупу акцій.

Під час телефонної конференції для інвесторів головний фінансовий директор компанії Метью Френд заявив, що в компанії убачать сигнали “більш обережної поведінки споживачів по всьому світу в невизначеному макроекономічному середовищі”.

Він повідомив, що Nike має намір домогтися економії на витратах у розмірі до $2 млрд протягом наступних трьох років.

Акції Nike подешевшали на 11,7% на додаткових торгах у четвер. З початку поточного року їхня вартість зросла на 4,7%.