Проблеми освіти в Україні: Дефіцит підручників та комп’ютерів

Директори українських шкіл вказали на серйозні проблеми у сфері освіти, які суттєво погіршують її якість. За результатами дослідження PISA-2022 виявилося, що основними факторами негативного впливу є нестача підручників, комп’ютерів, бібліотечних матеріалів та лабораторій. Дані свідчать, що Україна відстає в цьому плані від референтних країн, таких як Грузія, Молдова, Словаччина, Польща, Естонія, та Болгарія.

Дослідження також вказало, що відсутність необхідних навчальних матеріалів в Україні суттєво вища, ніж в зазначених референтних країнах, і гірше, ніж середній показник інших учасників дослідження. Керівники навчальних закладів стверджують, що це впливає на ефективність освітнього процесу та зменшує якість надання знань.

За останні роки також помітно зросла кількість учнів, які навчаються в школах, де директори наголошують на проблемах із структурою освітньої інфраструктури. Водночас, дефіцит фізичної інфраструктури, такий як навчальні корпуси, майданчики, системи опалення та освітлення, ускладнюється ситуацією, спричиненою російським вторгненням в Україну. Питання безпечного укриття стає основною турботою, вимагаючи негайних рішень.

 

Автор: Марічка Хижа

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *