(розширено 2-й абзац, додано текст після 3-го абзацу)
Нью-Йорк. 17 жовтня. ІНТЕРФАКС-УКРАЇНА – Роздрібний продаж у США у вересні зріс на 0,7% проти попереднього місяця, повідомило міністерство торгівлі країни.
Експерти, опитані Trading Economics, у середньому очікували його підвищення на 0,3%. Респонденти The Wall Street Journal прогнозували підйом на 0,2%.
Згідно з переглянутими даними, у серпні обсяги продажу збільшилися на 0,8%, а не на 0,6%, як було оголошено раніше.
Оприлюднені дані свідчать про те, що споживачі й далі активно витрачають, незважаючи на високі ціни й підвищення вартості кредитування, зазначають аналітики. Однак минулого місяця зростання обсягів продажу було зумовлене насамперед збільшенням реалізації автомобілів і запчастин до них (на 1%), а також автомобільного палива (на 0,9%).
Обсяги продажу в продуктових магазинах підвищилися на 0,4%, у промтоварних – на 0,4%. Водночас обсяги реалізації в магазинах, які продають спортивну й музичну продукцію, книжки й товари для хобі, не змінилися. Магазини одягу скоротили обсяги продажу на 0,8%, електроніки й побутової техніки – також на 0,8%, будівельних матеріалів і товарів для саду – на 0,2%.
Роздрібний продаж у США без урахування автомобілів минулого місяця збільшився на 0,6% після підйому на переглянуті 0,9% у серпні.
Показник без урахування машин і палива підвищився також на 0,6% (місяцем раніше він зріс на 0,3%), за даними Мінторгу. Водночас експерти прогнозували збільшення лише на 0,2%.
Загальний обсяг роздрібного продажу в країні у вересні зріс на 3,8% проти того самого місяця минулого року. Це максимальні темпи підвищення за останні сім місяців. У серпні підйом цього показника становив 2,9%.
На частку роздрібного продажу припадає близько третини всіх споживчих витрат, що забезпечують зі свого боку 70% ВВП США.