"Сільпо" відновлює роботу супермаркету в ТРЦ Blockbuster Mall

Київ. 14 листопада. ІНТЕРФАКС-УКРАЇНА – Мережа супермаркетів “Сільпо” 1 грудня відновлює роботу дизайнерського супермаркету в стилі “Мавка” в ТРЦ Blockbuster Mall (Київ), повідомляє пресслужба компанії.

Магазин торговельною площею 2,1 тис. кв. м було відкрито в листопаді 2019 року. Його дизайн присвячений анімаційному фільму “Мавка. Лісова пісня”, створений українською студією Animagrad (FILM.UA Group). Напередодні повномасштабного вторгнення роботу цього “Сільпо” було призупинено на реконструкцію, після початку бойових дій його законсервували.

Супермаркет, який відновлює роботу 1 грудня, стане найбільшим, відкритим мережею за час повномасштабного вторгнення.

ТОВ “Сільпо-Фуд” створене на початку серпня 2016 року. За даними Opendatabot, засновником ТОВ є ПАТ “Закритий недиверсифікований венчурний корпоративний інвестиційний фонд “Рітейл Капітал” (100%, Київ), кінцевий бенефіціар – Володимир Костельман.

На листопад 2023 року мережа “Сільпо” налічує 313 супермаркетів, зокрема чотири делікатес-маркети Le Silpo. Входить до торгово-промислової групи Fozzy Group.

У 2023 році компанія планує розширити мережу супермаркетів до 315 магазинів, а до 2025 року збільшити їх кількість до 365 (без урахування потенційно деокупованих або розконсервованих об’єктів).

Сукупний дохід мережі за підсумками 2022 року становив 70 млрд грн, що на 3,8% нижче за підсумки 2021 року.

Fozzy Group – один із найбільших українських ритейлерів із понад 690 торговельними точками на всій території країни. Компанія розвиває торговельні мережі різних форматів: супермаркети “Сільпо”, оптові гіпермаркети Fozzy Cash & Carry, магазини біля дому “Фора”, дискаунтери Thrash!, фармацевтичні супермаркети “Біла ромашка”, магазини персональної електроніки Ringoo.