Київ. 21 листопада. ІНТЕРФАКС-УКРАЇНА – На маршруті Рава-Руська – Варшава на початку грудня буде замінено поїзд польської компанії SKPL на комфортніший, а над пересадочною платформою побудують накриття, повідомив голова правління АТ “Укрзалізниця” (УЗ) Євген Лященко на презентації нових графіків і маршрутів поїздів на 2024 рік у Києві у вівторок.
“Є багато запитань і вони цілком логічні. Ми також незадоволені якістю поїзда з польського боку, але в нас був вибір – запустити сполучення в грудні з новим польським поїздом або ж запустити сполучення раніше, але з тим рухомим складом, який польська компанія мала на той момент. На початку грудня у нас буде заміна старого поїзда. Він буде максимально комфортним і на нього не буде скарг”, – сказав Лященко.
Глава “УЗ” висловив жаль, що на момент запуску маршруту не все необхідне було зроблено для облаштування вокзальної інфраструктури в Раві-Руській. За його словами, “УЗ” завершує проєктування і на початку наступного року встановить накриття над платформою, яка використовується під час пересадки з українського ДКПр, який прибув з Івано-Франківська-Львова, на польський поїзд.
“До кінця першого кварталу там буде нормальне накриття і більш розумна конструкція”, – запевнив Лященко.
З моменту запуску рейсом скористалися вже 12,5 тис. пасажирів, середня заповнюваність перевищує 80%.
Лященко уточнив, що в разі, якщо напрямок вийде на 100-відсоткову заповнюваність, “УЗ” шукатиме ще один новий поїзд, щоб повністю задовольнити пасажирський попит, або шукати способи збільшити кількість пасажирських місць, додавши нові вагони до наявного.
Раніше повідомлялося, що “УЗ” із середини жовтня запустила рейс Івано-Франківськ-Львів-Люблін-Варшава з пересадкою на станції Рава-Руська. На маршруті курсують поїзди №867 Коломия – Рава-Руська (сучасний український інклюзивний дизель-поїзд ДКПр-3) і №767 Рава-Руська – Варшава (польський поїзд перевізника SKPL). За поїздку в одному напрямку вони можуть перевезти близько 200 пасажирів, а час у дорозі від Львова до Варшави становить 9 годин.