Менло-Парк. 19 липня. ІНТЕРФАКС-УКРАЇНА – Щоденна аудиторія соцмережі Threads, яку раніше запустила Meta, становить десятки мільйонів користувачів, заявив голова корпорації Марк Цукерберг на тлі повідомлень про зниження інтересу до сервісу.
Він також зазначив, що в компанії не очікували таких високих результатів, і висловив упевненість у перспективах проєкту.
Найближчим часом компанія планує приділяти увагу вдосконаленню основного функціоналу та утриманню аудиторії, після чого зосередиться на залученні нових користувачів, ідеться в повідомленні Цукерберга в Threads.
Сервіс мікроблогів Threads, аналогічний соцмережі Twitter, було запущено 6 липня. На кінець минулого тижня кількість завантажень застосунку сягнула 150 млн, за даними аналітичної платформи data.ai.
Однак після успішного старту Threads почав утрачати популярність – час, який користувачі проводять у застосунку, скоротився, а приріст аудиторії сповільнився, пише CNBC із посиланням на аналітиків Sensor Tower та Similarweb.