Київ. 7 листопада. ІНТЕРФАКС-УКРАЇНА – В Україні спостерігається ажіотажний попит на цистерни для перевезення олій через зміну логістики експорту цього товару, повідомив заступник директора департаменту комерційної роботи АТ “Укрзалізниця” Валерій Ткачов на зустрічі з експортерами у вівторок.
“Дефіцит (цистерн для перевезення олій – ІФ-У) виник через зміну логістики експорту олій. Раніше їх вивозили на припортові термінали, масово й багато. Накопичувалися великі ємності, а потім вони поверталися на олійноекстракційні заводи, де вантажилися й везли”, – пояснив він.
За його інформацією, наразі оператори ринку й вантажоперевізники бояться везти продукцію в порти через обстріли. Вони вимушено переорієнтували потоки, що призвело до скупчення цистерн біля пункту пропуску “Ізов”, де зараз утворилася черга з 500 одиниць рухомого складу, і “Батєве” – 100 цистерн.
“Це все призводить до простоїв приватних цистерн”, – додав він.
Ткачов зазначив, що в останні п’ять місяців вантажоперевізники олій не брали в оренду цистерни. Однак з огляду на ситуацію, що склалася, та зростання сезонного попиту “Укрзалізниця” вже підготувала рухомий склад.
“Маємо кілька тисяч цистерн. Ми їх миємо, пропарюємо й здаємо під перевезення харчових олій. Уже 150 підготували й ще 40 готуємо. Приблизно 190-200 цистерн для рослинних олій будемо готові надати, щоб задовольнити тимчасовий попит”, – резюмував представник УЗ.