Київ. 27 жовтня. ІНТЕРФАКС-УКРАЇНА – Виробник скляної тари “Вераллія Україна” (с. Зоря, Рівненська обл.), донька французької Verallia, у січні-вересні поточного року отримала чистий прибуток у розмірі 459,3 млн грн проти 88 млн грн збитку за той самий період 2022 року.
Згідно з фінзвітом підприємства в системі розкриття інформації Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку (НКЦПФР), чистий дохід компанії зріс на 45,3% – до 2 млрд 123,3 млн грн.
Згідно зі звітом, валовий прибуток підприємства становив 710,9 млн грн – у 8,3 раза більше, операційний зріс до 582,2 млн грн із 5,45 млн грн.
Як повідомлялося, у першому півріччі поточного року “Вераллія Україна” отримала чистий прибуток у розмірі 318,3 млн грн проти майже 105 млн грн збитку за дев’ять місяців 2022 року, за зростання чистого доходу на 62,8% – до 1 млрд 429,4 млн грн.
Отже, у третьому кварталі компанія наростила чистий прибуток майже у 8,4 раза до липня-вересня-2022 – до 141 млн грн, а чистий дохід збільшився на 19% – майже до 694 млн грн.
“У третьому кварталі “Вераллія Україна” продовжила працювати у звичайному режимі, зберегла позиції на ринку склотари в Україні. Фінансове становище залишається стабільним, а розрахунки із зарплати і з бюджетом проводяться своєчасно”, – зазначено у звіті.
При цьому повідомляється, зокрема, що 29 серпня загальні збори акціонерів погодили договір із ТОВ “Національна горілчана компанія” з орієнтовною ціною 325 млн грн.
ПрАТ “Вераллія Україна” виробляє скляну тару для алкогольних напоїв і продуктів харчування.
Безпосередньою материнською компанією є німецька Verallia Deutschland, а фактичний контроль здійснює Verallia Packading.
Минулого року “Вераллія Україна” отримала 37,21 млн грн збитку проти чистого прибутку 19,13 млн грн роком раніше за зростання чистого доходу на 16% – до 2 млрд грн.
Група Verallia – європейський лідер і третій за величиною у світі виробник скляної упаковки для напоїв і продуктів харчування. Має 32 скляних заводи, три заводи з випуску декору та 11 центрів переробки склобою (скловиробів) в 11 країнах, щороку виробляє 16 млрд скляних пляшок і банок для постачання в 10 тис. компаній – від місцевих сімейних виробників до великих міжнародних брендів.