Нью-Йорк. 21 вересня. ІНТЕРФАКС-УКРАЇНА – Витрати американців на святкування Геловіна, що відзначається 31 жовтня, можуть досягти рекордного значення за підсумками третього року поспіль, свідчать результати щорічного опитування Національної федерації роздрібної торгівлі (NRF).
Очікується, що цього року сумарний обсяг витрат становитиме $12,2 млрд порівняно з $10,6 млрд у 2022 році.
Взяти участь у святкуванні Геловіна планують 73% опитаних порівняно з 69% минулого року. Водночас споживачі кажуть, що в середньому планують витратити на свято $108,24, що вище за торішню суму в $100, ідеться в повідомленні NRF.
Частка тих, хто планує відзначати свято, і сума витрат у розрахунку на людину також є максимальними за всю історію спостережень.
“Більше американців, ніж будь-коли, потягнуться до гаманців і витратять рекордну суму на святкування Геловіна цього року”, – зазначив голова NRF Меттью Шей.
Левова частка витрат припаде на традиційні костюми, в які планують вбратися 50% респондентів. Причому дорослі планують витратити на костюми для себе більше, ніж на вбрання для дітей – $2 млрд проти $1,4 млрд. Порівняно з попереднім роком показники збільшаться на 18% і 20% відповідно. Ще $700 млн американці готові викласти за костюми для домашніх улюбленців, сума тримається на цьому рівні вже третій рік поспіль.
На вибір костюма для свята відчутно впливає кіноіндустрія. Так, завдяки популярності фільму “Барбі” 1,8 млн американців хочуть відсвяткувати Геловін в образі цієї ляльки (третя за поширеністю відповідь). Лідерство, як і раніше, утримують відьми (5,8 млн) і вампіри (майже 2,4 млн), на четвертому місці – Бетмен (понад 1,4 млн).
Уподобання дітей схиляються на користь вбрання Спайдермена і принцеси, а також відьми і привида. Барбі посіла лише сьоме місце, а на десятому розташувалася Венсдей Аддамс, героїня нещодавно випущеного серіалу за мотивами франшизи “Сімейка Аддамс”.
Домашнім тваринам з найбільшою ймовірністю доведеться приміряти костюми гарбуза, хот-дога, кажана, джмеля або павука. На сьомій сходинці в списку найпопулярніших образів для домашніх улюбленців опинився костюм кішки.
Окрема стаття витрат на Геловін – цукерки, які роздають дітям. Цього року американці готові витратити на солодощі $3,6 млрд проти $3,1 млрд рік тому. Ще $3,9 млрд піде на прикрашання будинків до свята.
В опитуванні, яке проводилося NRF з 1 до 6 вересня, взяли участь понад 8 тис. американців.