Київ. 1 листопада. ІНТЕРФАКС-УКРАЇНА – Американський оператор ресторанів швидкого харчування Yum! Brands Inc. у третьому кварталі збільшив чистий прибуток і виторг, при цьому скоригований прибуток виявився кращим за очікування ринку.
Як повідомляється в пресрелізі компанії, її чистий прибуток у липні-вересні становив $416 млн, або $1,46 у розрахунку на акцію, порівняно з $331 млн, або $1,14 на акцію, за аналогічний період минулого року.
Скоригований прибуток підвищився до $1,44 на акцію з $1,09 на акцію. Аналітики, яких опитало FactSet, у середньому прогнозували показник на рівні $1,27 на акцію.
Виторг зріс до $1,71 млрд з $1,64 млрд роком раніше.
Зіставний продаж Yum! без урахування зміни курсів обміну валют у минулому кварталі збільшився на 6% замість очікуваного зростання на 4,6%.
Зокрема, реалізація в мережі ресторанів швидкого харчування KFC підвищилася на 6%, у ресторанах мексиканської кухні Taco Bell – на 8%, а зіставний продаж у мережі піцерій Pizza Hut – на 1%.
Загальна кількість ресторанів усіх брендів групи в липні-вересні збільшилася на 1,13 тис.
Котирування акцій Yum! знижуються під час попередніх торгів у середу на 0,7%. З початку поточного року капіталізація компанії знизилася на 5,6% (до $33,59 млрд), тоді як фондовий індекс Standard & Poor’s 500 за цей період додав 9%.
Yum! Brands є найбільшою у світі ресторанною компанією за кількістю підприємств – їй належать близько 54 тис. ресторанів більш ніж у 155 країнах. Три ресторанні бренди компанії – KFC, Pizza Hut і Taco Bell – є світовими лідерами в сегментах ресторанів швидкого обслуговування, що спеціалізуються відповідно на стравах з курки, піці та мексиканській кухні.