Протягом 2023 року українці активно користувалися можливістю онлайн-покупок, і загальна сума цього сегменту зросла на 21%, до 182 мільярдів гривень, повідомляє пресслужба EVO, яка включає в себе популярні маркетплейси, такі як Prom, Shafa, Kabanchik.
Згідно з даними EVO, близько 10 мільйонів українців здійснюють покупки онлайн, при цьому 1,5 мільйони осіб здійснили свою першу онлайн-покупку у 2023 році. У звітному році значуще зростала популярність покупок онлайн серед населення, що пов’язано із зміною споживчих звичок, обумовленою пандемією та зручністю онлайн-шопінгу.
Найбільший приріст замовлень спостерігався в категоріях, таких як комплектуючі для касок та бронежилетів, біодобавки, садові рослини, автозапчастини та парфуми. Також важливим фактором є готовність покупців змінювати свої звички та купувати товари онлайн, особливо на маркетплейсах.
Драйверами цього ринку залишаються безкоштовна доставка та доступні ціни, проте вартість доставки може впливати на покупців. Також помітний тренд на соціальний шопінг, коли покупці спираються на рекомендації та відгуки у соцмережах перед здійсненням покупок.
Усе це свідчить про динамічний розвиток електронної комерції в Україні та активну участь населення в цьому процесі.
Автор: Марічка Хижа